HomeNieuwsRe-Cycle zit in een nieuw jasje

Artikel

Re-Cycle zit in een nieuw jasje

De technische dienst van de gemeente Bredene stak gisteren Re-Cycle in een nieuw jasje. De vorige gevel was nog van Retro Gym.

Uitbater Robert van Rootselaar is zeer tevreden met het nieuwe mooie resultaat.

Re-Cycle knapt fietsen op en maakt ze opnieuw rijvaardig. De fiets krijgt een nieuwe eigenaar die er nog lang gebruik van kan maken.

Gerelateerde berichten

Meest gelezen op Nieuwsbredene.be

Supporter mee!

0-2 tegen Kroatië in de voorbereiding, geen goals tegen, Lukaku scoort en heeft nog groeimarge. Oranje verliest zijn uitwuifwedstrijd. Het kan een mooi WK worden. Volg...

Flor blogt: 1936 in Bredene

Onze favoriete schrijver kroop weer in zijn pen en levert opnieuw een verhaal af. https://florsnieuweblog.blogspot.com/2026/06/1936-in-bredene.html

Zeelaan/Frankrijklaan: werken voltooid, kruispunt is open

De werken aan het kruispunt Zeelaan/Frankrijklaan zijn afgerond.  Het kruispunt kreeg een nieuwe inrichting en de bushalte in de Zeelaan (halte Bredene Frankrijklaan) is...

Volg Nieuwsbredene.be

0FansLike
243FollowersFollow
66FollowersFollow