In de Zwanenstraat werd het 15-jarig bestaan van Vrijzinnig Centrum De Fakkel feestelijk gevierd.
Tijdens de avond werd met een film teruggeblikt op de historiek van het gebouw en de investeringen doorheen de jaren. Daarnaast spraken voorzitter Etienne Vercarre en burgemeester Kelly Spillier de aanwezigen toe.
Bezoekers konden ook genieten van een sfeervol optreden van Kira Corner, aangevuld met warme hapjes en drankjes.
Dankzij de grote opkomst en gezellige sfeer werd het een geslaagde jubileumviering voor het centrum.
