Vrijdag 19 december sluiten we samen het werkjaar af met een warm en gezellig kerstfeestje in onze vzw Ginger House & Co in de Golfstraat 47 in Bredene.
Dankzij de warme ondersteuning van Cera maken we er een dag vol ontmoeting en creativiteit van.
Voormiddag | 10u – 11u30
- Warme chocomelk
- Workshop kerstpopjes schilderen
- Kerstverhalen delen
- Onze wensen voor 2026 schrijven op het wensenraam
Namiddag | 15u30 – 17u
- Workshop kerstpopjes knutselen
- Warme choco
- Fruitsalade maken
- Pannenkoeken bakken
- Iedereen brengt iets lekkers mee om te delen en samen te
eten
We sluiten de dag af met het delen van onze wensen en een groepsfoto.
Kom je ook?
Inschrijven is niet nodig – iedereen van harte welkom!
Warme groeten,
Team Ginger House

