HomeFietsersbond Bredene bedankt Re-CyCle

Artikel

Fietsersbond Bredene bedankt Re-CyCle

Op 3 augustus zette de Fietsersbond Bredene de bestuurders van vzw Re-CyCle in de bloemetjes tijdens een gezellig moment met het bestuur en hun partners.

Robert Van Rootselaar, Christof Bogaert en Ambroos Blockx ontvingen uit handen van schepen Kelly Spillier een Certificaat van Verdienste voor hun jarenlange inzet.

Deze vrijwilligers dragen al jaren bij aan:

  • het recycleren van tweedehandsfietsen
  • het herstellen en ter beschikking stellen van fietsen
  • het geven van fietslessen
  • workshops over fietsherstellingen en afstelling

Zondag 21 september 2025 is er opnieuw de jaarlijkse fietstocht. Dit jaar met een uniek kijkje achter de schermen bij Re-CyCle en Ginger House, het eindpunt van de tocht aan de Golfstraat 47 in Bredene.

Meer info kan men in de nieuwsbrief van midden augustus terugvinden. Inschrijven kan gratis via hun website: Nieuwsbrief – Fietsersbond Bredene.

Heb jij vragen of ideeën, mail dan zeker naar bredene@fietsersbond.be

Proficiat aan de 3 heren voor hun inzet!

Gerelateerde berichten

Meest gelezen op Nieuwsbredene.be

Pannenkoekennamiddag in ’t Jeugdhuis Sjarelkot

Woensdag 10 juni vanaf 14 uur kun je heerlijke pannenkoeken komen smullen in 't Sjarelkot. Lana zal er alvast ook zijn! Kom jij ook? Adres: Breendonklaan...

Supporter mee!

0-2 tegen Kroatië in de voorbereiding, geen goals tegen, Lukaku scoort en heeft nog groeimarge. Oranje verliest zijn uitwuifwedstrijd. Het kan een mooi WK worden. Volg...

Ploviefeesten op zondag 7 juni

Het August Plovieplein wordt op zondag 7 juni opnieuw omgetoverd tot een gezellige festivalweide voor de jaarlijkse Ploviefeesten. Een namiddag vol muziek, animatie en...

Volg Nieuwsbredene.be

0FansLike
243FollowersFollow
66FollowersFollow