(niveau B1-B3, voltijdse functie, bepaalde duur van een jaar.)
Ben je administratief sterk en computervaardig? Kan je nauwgezet werken en goed plannen en organiseren? Ben je sterk in het opvolgen van dossiers? Ben je een echte teamspeler die ook zelfstandig kan werken en geen gebrek heeft aan communicatieskills? Dan ben jij de collega die we zoeken!
Als management assistent ondersteun je de algemeen directeur administratief om bij te dragen tot een vlotte, efficiënte administratieve verwerking. De management assistent werkt op basis van algemene richtlijnen en voert zijn of haar taken uit op zelfstandige basis met een minimale opvolging door de algemeen directeur.
Meer info op de website: https://bit.ly/3qKT1wP
Interesse?
Neem deel aan de selectieprocedure en stuur hiervoor uiterlijk zondag 11/07/2021 je kandidaatstelling (sollicitatiebrief met CV en kopie diploma + beschrijving relevante professionele ervaring) naar het college van burgemeester en schepenen per post: Centrumplein 1 te 8450 Bredene of via e-mail: personeelsdienst@bredene.be (opgelet: indien je via mail solliciteert, ben je pas opgenomen in de kandidatenlijst nadat je een bevestigingsmail hebt ontvangen)